پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6001
-
الف
+

تدارک ویژه آی‌فیلم برای شروع زمستان

پنج سریال جدید برای پخش از آی‌فیلم فارسی در نظر گرفته شده است.

آی‌فیلم فارسی، پنج سریال جدید برای پخش در روزهای آغازین فصل زمستان در نظر گرفته است.

به گزارش آی‌فیلم، سریال‌های «گشت پلیس»، «به کجا چنین شتابان»، «نون و ریحون»، «آینه‌های نشکن» و «خانواده دکتر ماهان» برای پخش از آی‌فیلم فارسی آماده می‌شوند.

گشت پلیس

پخش مجموعه تلویزیونی «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، از روز دوشنبه یکم دی‌ماه ساعت 20:00 از آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود و جایگزین سریال «پشت بام تهران» خواهد شد.

این سریال ۷ قسمتی در سال ۱۳۹۷ تولید شده و داستان اصلی پیرامون چهار پلیس است که به فواصل در عملیات‌هایی که در سطح شهر برپا می‌شود، حضور دارند. در این سریال به چند مسئله روز از جمله ماده مخدر گل پرداخته می‌شود.

فرهاد قائمیان، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهيمی، نيلوفر شهيدی و رضا کریمی ترکیب اصلی بازیگران سریال «گشت پلیس» را تشکیل می‌دهند.

به کجا چنین شتابان

مجموعه تلویزیونی «به کجا چنین شتابان» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، از روز دوشنبه اول دی‌ماه ساعت 22:00 برای پخش از آی‌فیلم فارسی آماده می‌شود و جایگزین سریال «وارش» خواهد شد.

«به کجا چنین شتابان» روایتگر افرادی است که می‌‌خواهند یک‌ شبه، ره صد ساله را طی کنند و در این راه بدون توجه به بهایی که می‌پردازند، با مشکلات زیادی مواجه می‌ شوند.

آهو خردمند، رضا رویگری، بهروز بقایی، بابک حمیدیان، فریبا متخصص، علی عمرانی، و حسن شکوهی از جمله بازیگران این سریال هستند.

نون و ریحون

مجموعه تلویزیونی «نون و ریحون» به کارگردانی فرزاد موتمن در سال ۱۳۸۹ تولید شده و  قرار است از روز چهارشنبه سوم دی‌ماه ساعت 18:00 روی آنتن آی‌فیلم فارسی برود.

این سریال داستان زندگی چند دوست است که در کنار هم تصمیم می‌گیرند یک حمام قدیمی را به یک رستوران سنتی تبدیل کنند و در آن‌جا مشغول به کار شوند، رستورانی که اتفاقات آن هر کدام از این شخصیت‌های قصه را درگیر خودش می‌کند.

برزو ارجمند، انوشیروان ارجمند، علی قربانزاده، امیرحسین رستمی، رضا داوودنژاد، مهران رنجبر، شبنم قلی‌ خانی، بیتا سحرخیز، ملیکا شریفی ‌نیا، گلاره عباسی، داریوش کاردان، فرهاد آییش، سعید پیردوست، فرامرز روشنایی و … از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

آینه‌های نشکن

مجموعه تلویزیونی «آینه‌های نشکن» به کارگردانی جواد اردکانی در سال ۱۳۸۷ تولید شده و قرار است از جمعه ۵ دی‌ماه ساعت 16:00 از آی‌فیلم فارسی پخش شود.

این سریال با موضوع انرژی هسته‌ای در سال ۱۳۸۷ تولید شده است؛ و داستان آن به چند ماه پس از دستیابی ایران به انرژی اتمی باز می‌گردد که در آن دختری به نام سیمین فرهد که به دام سازمان جاسوسی سیا و موساد می‌افتد، مجبور به جاسوسی از سازمان انرژی اتمی ایران می‌شود.

سعید نیکپور، آزیتا حاجیان، صبا کمالی، قاسم زارع، سعید داخ و مهدی صبایی ترکیب اصلی بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

خانواده دکتر ماهان

مجموعه تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی راما قویدل، نیز از روز چهارشنبه ۲۶ آذر، پخش آن از آی‌فیلم فارسی آغاز شد. این سریال هر روز در ساعت 17:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

«خانواده دکتر ماهان» یک سریال ۲۱ قسمتی است که برای اولین بار در سال ۱۳۹۸ روی آنتن رفت. این سریال داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می‌کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت‌هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده‌است. از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش‌رزم، بهرام شاه محمدلو، سعید امیرسلیمانی، رویا افشار و شهروز ابراهیمی از جمله بازیگران این سریال پربازیگر هستند.

با سریال‌های جدید آی‌فیلم فارسی همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

میهمان برنامه خارج از کادر مشخص شد

چرا آی فیلم محبوب ترین شبکه سرگرمی است؟

کار و کارآفرینی موضوع این هفته شما و آی‌فیلم

روایتی از مصائب تولید دارو در فاکتور ۸

م.ه/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر